Printre centrele care au încheiat primele sesiuni se regăsesc: Colegiul Național Ion Neculce, Școala Gimnazială Cernătești, din Buzău, Școala Gimnazială “Alexandru Odobescu” din Chiajna, Grădinița cu Program prelungit,, Veseliei’’, din Năvodari, Școala Gimnazială nr. 9, din Reșița, LPS Banatul Timișoara, Liceul Tehnologic ,,Ovid Densusianu” – Călan, din Hunedoara, Grădinița cu program prelungit nr. 5, din Vaslui, Școala GImnazială nr.1 – Cornetu.
Abia asteptăm următoarea poveste! Fetițele au fost fascinate de acest program și așteptau cu nerăbdare de la o sesiune la cealaltă. La finalizarea acestor sesiuni pot să spun că programul a avut mare impact asupra copiilor (fetițelor), cel puțin la noi, la Timișoara. Activitatile le-am ținut pe baza noastră de la Liceul Sportiv Banatul (în sală ,pe terenul sintetic de fotbal și pe terenul cu iarbă). Cel mai mult și cel mai mult le-a plăcut lucrul cu mingea, fetelor! În viitor ne dorim să facem o selecție și dacă acest lucru va avea succes, să facem o clasă pregătitoare de fotbal pentru fetele de la LPS . Acesta este obiectivul nostru pentru viitorul an școlar. Cu această ocazie, mulțumim Federației române de Fotbal că ne-a oferit oportunitatea să participăm la cursul dedicat instructorilor si că acum si Timisoara este pe harta PLAYMAKERS , a declarat instructorul Monica Dumitru, de la centrul LPS BANATUL TIMIȘOARA.
Acest proiect a însemnat pentru noi ocazia perfectă pentru a face mișcare într-un stil organizat și reconfortant. Am format o grupa mare, cu 29 de fete, iar acest context le-a îndemnat să creeze legături noi de prietenie și să le consolideze pe cele deja existente. Fetele au fost foarte încântate de proiect și au participat cu plăcere la sesiuni, fiind atrase de personajele din povestea Fronzen 2 de la Disney. Dacă la început erau reticente în a-și alege partenera de joc, pe parcurs au învățat despre spiritul de echipă, au învățat să controleze mingea de fotbal și să s-au familiarizat cu aptitudinile elementare necesare.
M-aș bucura ca și alte unități de învățământ să ia ințiativa de se înscrie în proiect pentru că este important să facilităm practicarea unui sport încă din grădiniță și să îi ajutăm pe copii să se dezvolte cât mai armonios, iar inițiatorii proiectului oferă tot sprijinul necesar desfășurării sesiunilor în condiții optime. Cât despre noi, cadrele didactice, pot spune că ne încărcăm bateriile cu multă voie bună la finalul fiecărei sesiuni din cadrul proiectului UEFA Playmakers, a declarat instructorul grădiniței cu Program prelungit Năvodari.